Middag ikväll :)

Idag har mamma och pappa begett sig ner till Småland för och hälsa på min faster, Vilket betyder att vi är ensamma hemma ända tills måndag. Skönt :) Så Idag har jag Sarah & Lina vart och gymmat å solat. Ikväll ska jag bjuda på middag här hemma. Det blir Bakad potatis med Skagen eller tonfisks röra och en massa sallad och vitlöksbaguett ;P Gött!

Annars händer det inte så mycket, Jag är lite förkyld, men tror det börjar ge sig nu. Snart böjar skolan igen också, det känns  riktigt drygt! menmen det blir inte bättre av att tänka negativt =) Jag ska ta vara på dom sista dagana så bra som möjligt!

Nej nu ska jag hoppa in i duchen och sedan är det bara att börja med maten. / LS
Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0