Måndag

Vilken skön dag det har varigt idag! Började klockan 10 och då hade vi typ planering inför helgen eftersom det är uppethus för 9órna då, Jag ska dock inte vara med eftersom jag och troligtvis Sofie åker ner till Linköping och hälsar på Carro då. Efter det hade i idrott, Jag och Sofie gymmade i typ 1,5 timme, Tränade armarna som fan, så kommer säkert få tränigsvärk nu då :P men det är ju bara bra :) Efter vi hade gymmat så la vi oss i solariet och så tog vi 14.15 bussen hem.

Nu sitter jag här och bara tar det lugnt ska inte göra någonting mer idag, Vet inte om det är något bra på TV´n heller. Ska nog lägga mig i badet lite senare och så ska jag lägga mig tidigt för jag har lite ont i huvet. Kan säkert bero på sömnbrist.

Imorgon har vi sovmorgon till halv 11 så då tar jag bilen till skolan, tror jag slutar 4 lr nått så då kanske jag gymmar efter det eller om jag ska göra det på morgonen? Hm vi får se hur jag gör. Imorgon börjar iaf andra avenyn också ;)

Nej ni får ha det så bra! / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0