Linköping imorgon!

Imorgon bär det av mot Linköping! går upp tidigt på morgonen, Vi ska ta ut hästarna och sen hem och duscha och åka. Blir nog ev. en sväng in på IKEA, men det beror på hur mycket klockan hinner bli. Jag har iaf fått låna en väldigt bra vägkarta över sverige av pappa, så den får väll Lina hålla hårt i om vi ska hamna rätt, haha! Men det ska inte vara några problem tror jag, eller ja vi får väll se om vi hamnar i malmö nu då ;) Eller föresten, varför inte passa på att åka neråt i Europa? Vi kan ju alltid ta oss en tripp till medelhavet lixom :D Nej jag driver bara, Men Imorgon åker vi iaf och det ska bli så jäkla kul ! :D

Vi hörs på söndag igen om jag inte hinner skriva någonting där nere! Ha en trevlig helg allihopa:) / LS


Carro, Lina och jag. Hela helgen! Det blir superduper!
(Mycket gammal bild! 2 år sedan!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0