Jag blir så matt!

Fan jag orkar inte med att det ska vara en massa tjaffs här hemma varje dag! När ingen är hemma passar han på och skäller och skriker på en.. Det känns som att han har tagigt "makten" över hela familen, mamma har typ ingenting och säga till om längre. Det går inte att diskutera med honnom heller, för antingen säger han INGENTING eller så skäller han på en..och man har ingenting och säga till om.. Det är verkligen någonting hela tiden!!! Orkar inte med å bo hemma längre, Jag vill bara BORT, Jag vill flytta nu! Komma iväg från allt gnäll och skit man får ta hela tiden..

De är det här som gör mig på så dåligt humör hela tiden,  Jag menar utan det här hade jag varigt så mycket gladare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0