Ingen rolig dag!

Usch idag är det en sån där dag som inte är ett dugg rolig! Försov mig ganska regält i morse, men jag skyndade mig att kasta på mig kläderna och slänga upp håret i en tofs, Sedan stekte jag 2 ägg som jag slängde i mig, Redan då var jag på jäkligt dåligt humör och skit trött! Det har jag ifs varigt på hela dagen! Bara kännts drygt allting, Idrott hade vi också (gym) Kännde mig inte alls sugen på det innan, men jag träna på som satatan ändå;P

Det enda posetiva med den här dagen är väll att jag klippte mig, Så nu är min lugg riktigt kort. Fast är väldigt nöjd =)Bokade även en tid för färgning, Funderar på att lägga i lite svart i luggen, Vad tycker ni om det?

Nej nu lär jag ta tag i lite plugg, vi har engelska prov imorgon och det kommer ju gå sååå bra ! NOT! Fast om jag lägger ner lite tid nu kanske det ska gå bätte.. usch vad skolan känns jobbig alltså! Orkar inte alls plugga, Jag vill bara ha sommar värme och lugn..

Idag är det den 28é. det har alltså gått 2 månader nu.. Jag saknar dig obeskrivligt mycket Morfar! <3

/LS

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tycker verkligen att du ska göra nåt sånt fränt med ditt hår :D

2009-01-28 @ 20:57:41
Postat av: Caroline

Ja de blir nog snyggt ;)

2009-01-28 @ 22:47:46
URL: http://carolineanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0