Fy fan..

Usch vilken hemsk dag, Dagen började med att jag försov mig, och fick ta 8 bussen, så jag missade matten. Dagen fortsatte och lunchen kom, Det var skit äckligt, men jag pinade i mig en portion ändå! Sen hade vi idrott, (gym) Det gick iaf jättebra. Efter det hade vi en till lektion. Den slutade en kvart efter kvart över 2 bussen så jag fick vänta till 20 i 4. Då gick jag till Siljan och köpte en varm choklad ( Måste verkligen sluta dricka det!) Den var så jäkla varm så min tunga blev helt bränd!

Sedan har jag tänkt väldigt mycket på Morfar idag, satt och grät på bussen till skolan och efter det har jag kännt mig ganska nere och ledsen... Jag saknar honom så mycket så det gör ont. Jag önskar verkligen att jag kunde få honom tillbaka! Jag vet att det aldrig kommer bli så. Jag "ser" han hela tiden i syne. Det finns så otroligt mycket som påminner om han, Jag kan inte fatta att han är borta! :( Det känns fortfarande som en mardröm.. (tårar) <3


Inte nog med detta har det varigt ett onödigt tjafs också! Blir så LESS! Fy fan man ska bara vara snäll hela tiden..

Hälsa på Carro i Linköping med Lina i helgen, Blir riktigt roligt! :D:D /LS


Kommentarer
Postat av: Sandra Tjulin

Vad tycker ni om den här låten?

Gå in på länken här nedan och lyssna (:



http://sandratjulins.blogg.se/2009/january/leona-lewis-run.html#comment

2009-01-14 @ 20:34:24
Postat av: Dilan Amin

Häääjs :D

Vad gör du?



K R A M

/ www.mramin.blogg.se





2009-01-14 @ 20:40:47
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hörru! du behöver inte vara ledsen hela tiden. Stå på dig :) jag saknar dig morfar också <3 :)

2009-01-15 @ 21:41:14
Postat av: Sofie

vara less* :P

2009-01-15 @ 21:41:51
Postat av: Lisa

Till Sofie: <33 :)

2009-01-15 @ 22:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0