Vilken dag!

Jag och Hanna har hållt på med vårat projekt arbete hela dagen. Sofie kom även och hjälpe till på slutet. Till lunch blev det korv/bacon stroganoff, ris och grösaker hemma hon Hanna. Lite annorlunda men gott! Jag kom hem vid 4 då mitt huvud var helt tomt och jag ville bara lägga mig i ett badet eller sova! Så var inte fallet utan det var bara att sätta på sig stallkläder och fara ner till stallet trots att jag egentligen inte hade tid. Men när jag väl kom ner till stallet hade Sarah vart jättesnäll och mockat åt Pila. Så jag vägde bara upp hö och bar lite vatten så det var guld värt. Tack Sarah! Jag ville bara stanna i stallet när jag var där nere, typ slänga mig i halmen och typ sova där efterosm stallet får en att slappna av så, bara lukten av stall och ensilaget liksom. Men nej, det var bara att åka hem igen. Idag hade det liksom varit jätteunderbart och rida ut i all snö som har kommit inatt/ idag eller kanske tolka ;) men nej :( Älskar snön! När jag kom hem satt jag mig och pluggade och har gjort det fram tills nu.. Jag är helt slut i huvet + att mitt öga bara gör ondare och ondare, och har börjat klia!!

Det har varigt en jobbig dag men nu efteråt kan jag inte beskriva kännslan av vad skönt det är att ha fått undan en massa grejer. Tror bara det är 3 inlämingsuppgifter i psykologin kvar som ska in innan fredag. sen jobb med projekarbetet.

Nu förtjnar jag verkligen att SOVA, så nu ska jag byta om och borta tänderna, är skit trött och dagen blir jobbig imorgon. Natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0