vart i stallet

Nu har jag varigt neri stallet och mockat åt både Pila och Mambo, tänkte vara lite snäll mot Ankie och göra det. Det blev hon väldigt glad över eftersom hon hade väldigt ont i nacken dag (hon har en whiplashskada). Pila har ju fortfarnade ingen sko så någon ridning blev det inte. Men tog in henne och borstade och gav na en morot. Hon är nog lika glad ändå.

och vet ni, imorse kände jag inget. Men nu börjar jag bli hes och sjuk igen..!  Är det inte typiskt, bara för man håller på och bli frisk så går man ut och festar och är ute i kylan i bara tunna strumpbyxor och får tillbaka förkylningen. Lagomt till skolan imorgon, kunde ju inte bli värre. haha skämt och sido. Det gör mig inte ett skit att behöva vara hemma från skolan. Det är ju altid skönt och vara hemma och chilla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0