Uppesittarkväll..

..med BINGOLOTTO, Jag vann.. ingening fast jag hade 2 lotter :( Hade inte väntat nått annat heller. Nu är jag så jäkla övermätt, översötad, mår illa och har ont i magen. Usch skulle bara vilja spy upp allt och sen springa en lång runda. Men istället ska man gå och lägga sig med en mage som står rätt ut. Det där sockret som finns i allt mår jag inte bra av känner jag. Visst det är jul men man ska må bra också. Så typiskt mig att äta och dricka en massa som jag inte behöver "bara för att". Onödigt!

Paketinslagning:

bingolotto med Mamma och Pappa =)


En Lisa som är proppmätt och nu ska lägga sig. Såg att det precis blev julafton nu också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0