TV

Det här blev en riktigt tv kväll för min del, hade tänkt badat men det blev ändrade planer. Har kollat på "halv 8 hos mig", "äntligen hemma" och självklart "andra avenyn". I pauserna har jag hunnit duschat och tittat på provet. Tror jag kan allt nu, det var inte mycket att plugga egentlgen och inte så svåra saker. Typ staff, brott, invandrare, missbruk m.m. Så det kommer nog gå vägen imorgon om inte Leif har något jättesvårt prov.

Nu är dags för mig och lägga mig i sängen som är nybäddad och sova. Är inte alls trött men måste ladda krafterna tills imorgon, Godnatt! <3



Kommentarer
Postat av: Caroline

Andra avenyn är ju sjukt bra just nu !!! Hur spännande som helst jue ! ;)

2009-12-08 @ 23:15:46
Postat av: Lisa

Ja jag vet!! :D

2009-12-09 @ 11:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0