TRÅKIGT

Har lagt undan böckerna för kanske en timme sen, sitter och trökar. Känner mig en aning rastlös. Det finns liksom ingenting och göra. Jag känner att jag skulle vilja komma igång med träningen igen. Det har blivigt alldeles för lite den här hösten av olika anledningar. Sen har det liksom inte blivit att komma igång på riktigt igen. Varken promenader eller eller gym den senaste tiden. Nu mår jag ju inte så bra heller och det gör mig bara ännu mer irreterad. Jag känner liksom mig så seg och sover sämre är jag brukar på nätterna för att jag inte gör någontong. Jag behöver RÖRA på mig, min kropp är i stort behov av det just nu! Jag älskar ju att gå ut och gå. Blir ännu mer irreterad nu för att jag började skriva om det så vi lägger ner.

Har väl inte så mycket mer och skriva är att jag har TRÅKIGT TRÅKIGT TRÅKIGT TRÅKIGT..!!! och nu vill jag ha min röst tillbaka. Är ledig imorgon, vad ska man då hitta på? Har en hel del funderingar MEN nej.. jag är inte tillräckligt frisk..suck

Ska väll göra någontng nu, typ sitta här och ha ännu mer tråkigt? Är inte trött heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0