Städat

Städat klart nu, usch vad drygt det var, tror jag aldrig städat så noga och nu tror jag inte det finns nått damm eller lort alls i mitt rum.

Här i stugan är det full fart, mamma och pappa är stressade och arga. Jag är på fruktansvärt dåligt humör och sitter inlåst på mitt rum. Inte kul när man bara får höra en massa tjat och gnäll hela tiden. Det är heller inte kul och storstäda sitt rum i 2 timmar när dom säger åt mig och göra det. Jag får damp snart, eller jag har redan kanske jag skulle säga.. Resfebern gör inte det här bättre heller. Kan INTE koncentrera mig på någonting annat nu. Har inte börjat packa än det ska jag börja på fredag när alla åkt hem. Vi får nämligen hem massa folk hit imorgon som ska sova här. Om jag inte sagt det så ska mamma ha en 50 år/ nyårs fest på nyår eftersom hon fyller år den 1 januari. Så det är mycket med mat och förberedelser som ska göras nu.

Skriver mer senare, förhoppningsvis med ett bättre humör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0