Söndag

Fullt upp för min del! Men nu kommer en kort update. I fredags blev det förfest hos mig och sedan lucky. Jag hade roligt, men tycker så synd om Sarah som bev utkastad för att hon spydde. Så full tyckte iag inte att hon verkade. Så tråkigt. Vi kom iaf hem vid 2 och så vaknade vi vid 10 kanske. Klockan 1 åkte familjen och Gustav till faster Lena på middag. Så där blev vi kvar resten av dagen/kvällen och kom inte hem förens 1. Så trevligt att träffa min släktingar och kusiner :) <3

Nu på förmiddan har jag jobbat, och nu är jag påväg ner till stallet för att ta mig en ridtur. Det har ju komit hur mycket snö som helst inatt :D Efter det bär det av mot borlänge och kolla om man kan hitta nått på mellandagsrean. Brukar vara lite klent tycker jag! / LS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0