Solat/ Insjön/ Ridit

Nu sätter jag på datorn för första gånen idag. Jag och Lina har varit till leksand och solat på meddo. Det behövdes för jag är likblek och har inte solat på kanske 2 månader. På hemvägen åkte vi förbi insjön där det var julmarknad och så kollade vi in i lite olika affärer sen blev det en lunch på petterssons cafe´, bakad potatis blev det för båda.

Kom precis hem från stallet nu. Jag och Lina har tagit oss en ridtur på Pila och Mambo. Idag blev det konditionsträning och Pila har tappat en sko, vilket inte var så kul. Inge får väll slå på den snart så vi få rida!

Nu väntar jag på att Lina ska komma, och bara för jag skrev det så kom hon precis innanför dörren, hehe vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0