SKÅL!

Bum bum be-dum bum bum be-dum bum...

its reinring men, hallelulja :D

fult ös medvetsös..
 
botten upp och resten i håret!!!

skål skål alkohol sånt som inte killar tål, SKÅL !!!! ;)

JAG är nu hemma från banken var jag påväg att skriva, ja jag har nämligen vunnit 3 miljoner (deet har ni väl iiiiiinte missat? ska köpa en massa grejer nu äntligen, å att brandmännen slipper det ?), nja skämt och sido.. jag menar faktist baren,vad annars?? ;) har gnuggat gaddarna och tagit bort sminket. Jag har haft hur jäkla roligt som helst. Men kan det bli bättre när man är med sina fantrastiska vänner? nope självklart inte, vad trodde ni? :O :D I love my friendes såklart ;D

Jag är rätt så knall (eller? ;)? ) men det  får ni leva med  :D

hörs imorgon om jag ÖVERLEVER EVENTUELL BAKFYLLA!.. ;P haha :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha skåååål på däää ! tur vi är lyckliga tillsammans med dom bästa brudsen ! <3

2009-12-17 @ 15:40:55
Postat av: Anonym

OJ , det är från Göras :)

2009-12-17 @ 15:41:44
Postat av: Lisa

ja det är tur man har sånna bra vänner! :) <3

2009-12-17 @ 15:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0