plugga

Har varigt ner i stallet och mockat, fixat åt Pila och patat med Ankie. Det är egentligen Linas dag men jag hjälpte henne för att hon kommer hem så sent idag.

Nu väntar plugg resten av dagen skulle jag behöva säga. Men ja i några timmar framöver iaf. Eller vem vet, det kanskeblir hela dagen? Det blir at plugga till samhällskunskap provet, redovisning av apu (är förberedd, men ska lägga till lite mer), till nästa vecka har vi en uppgift i alternativ medicin som ska vara klara att redovisa. Jag ska redovisa om kostterapi, vilket betyder saker som man kan ändra med maten för att m bättre, intressant!


Egentligen är jag sjukt skoltrött och orkar knappt vara i skolan. Men vad hjälper det, det är bara att KÄMPA nu! Jag tänker absolut inte lida på vårterminen och dom sista veckorna innan studenten för att jag inte gör någonting nu. Det är bara dumt. Jag går i skolan för min egen skull och ingen annans. Jag får helt enkelt lov att vara lite postiv nu även om det är jobbigt. Det är bara denna vecka och nästa vecka kvar i skolan sen får vi jullov. Nästa vecka är skön eftersom det är wollybollturnering, ledig en dag, avsluting och bara 2 dagar i skolan.

Dessutom kommer jag ha en mycket skönare resa om jag gör undan allt nu, Så nu: PLUGGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0