pixbox

Här händer det inte mycket, jag har precis tagit mig en het dusch. Alltså jag har frusit hela dagen, så fruktansvärt kallt!! Nu sitter jag och lyssnar på "morning after dark" och kollar lite på pixbox. Finns lite bilder på Pajaz där från stället han bor på nu. Jag blir så himla arg när jag ser bilderna, jag mår fruktansvärt dåligt av och se någon annan rida honnom. Han är fortfarande min i mina ögon trotts att det snart är 4 år sedan vi sålde han. Usch jag sakar han verkligen hur mycket som helst och jag skulle göra vad som hels för att få han han igen!! Tänk att ha han och Pila tillsammans här hemma! Vad underbart, och dessutom tyckte dom om varandra när dom gick på sommarbete tillsammans förut!!

Älskar verkligen den här bilden, Min älsklinagar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0