Nu blir det ett bad med kryddor? ;)

Bilderna är klara och många vart det, Svartvita allihopa. Jag och mamma är ensama här hemma så vi har precs ätit en kycklingkrya med nötter, cocosmjölk och massa kryddor med bulgur. Det var faktiskt riktigt gott, ett viktväktar recept också så inte så onyttigt!

Jag skulle elda förut också, det gck ju sådär.. tro jag hållde på i en kvart? men så kan det gå, haha. Men nu snart när det finns lite mer varmvatten i tanken så äre dags för mig och ta ett bad och bara ta hand om kroppen. Läste lite i iform som jag fick hem idag. Där stog det 2 olika oljor man kunde göra till badet. i dom skulle det bla annat vara vissa kryddor och oljor. Men eftersom vi inte har allt som skulle vara i dom där oljornna så ska jag tasta att experimineter och ha i vissa grejer bara som lugnar! Vi får väll se om det funkar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0