natti

Det börjar bli dags att lägga sig snart för att orka upp imorgon. Jag vill ju inte försova mig en gång till. Har inte gjort någonting vettigt nu heller, hållt på och pysslat lite i rummet och kollat i tax free katalogen som vi fått hem inför Thailandsresan, det brukar väll inte vara nått speciellt i dom katalogerna men ändå. Nu längtar jag så sjukt mycket alltså. Det ska bli så skönt och ni får helt enkelt stå ut med lite tjat om det här i bloggen.

23 dagar kvar :D

Har föresten fått ännu en idé med mitt rum nu, blir troligtvis lite pysel med det i helgen!

Nu är dags för mig att sova, natti alla vänner och ni andra som läser min blogg. Det vore kul och veta vilka ni alla är eftersom statistiken visar mycket mer än vännerna/dom jag vet läser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0