mys

Jag har haft en riktig myskväll under täcket vid tvn, med mandariner och vindruvor, älskar verkligen frukt alltså, och mandarinerna kan man ju ihjäl sig av den här årstiden. Jag var påväg och lägga mig för en halvtimme sen. Men när jag upptäcke att klockan bara var halv 10 satt jag mig här ist, trodde nämligen klocklan var halv 11.
_______________________________________________________________

Måste bara säga hur mycket jag saknar tiderna när jag gick på IV och i 1an av omvårnadsprogrammet. Vad mycket roligare det var att gå i skolan, jag kämpade och tycke det var kul! Jag hade mycket roligare då. På rasterna, man var yngt och allt känndes så stort med gymnasiet, alla 88or gick kvar, inge störnade 93or och fjortisar. Allt var så KUL. Nu blir det bara värre och värre för varje dag som går, jag trodde alltid att sista året skulle bli så bra, jag hade FEL..!


våren -07


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0