Konsum sallad

Sitter vid köksbodet och njuter av en härlig konsumsallad. Har varigt till skolan en sväng på omvårdnadslektionen och lyssnat på redovisningar från praktiken. Jag gjorde inte min eftersom min röst inte tillåter det, sen skulle inte alla hinna heller. Men det var roligt och lyssna på dom andra vart dom har vart och hur dom hade det och så.

Jag åkte hem efter lektionen eftersom vi skulle ha idrott som jag inte kan vara med på och sen skulle vi kolla på en film på alternatv medicin. Så jag pratade med Anna, så jag ska jobba med en uppgift hemma istället som ska vara klar om en vecka.

Ska forstätta smaska på min sallad nu, sen fara ner till stallet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0