Julkänsla

Paketen är nu inslagna efter mycket lång tids jobb med det. Jag försöker alltid göra fina paket med lyckas i princip aldrig.. Men någon gång kanske man blir bra på det. I vilket fall tycker jag det är lite mysigt att slå in paketen såhär dagen innan julafton.

Sitter och väntar på att klockan ska bli halv 8 medans det värker i ansiktet. Ibland hatar jag finnar och plitor, Det ser ju inte bara illa ut utan det gör ju jätteont, inte nog med det har jag bränt mig i solaret..

Iaf vid halv 8 börjar uppesittarkvällen med bingolotto. I hopp om at vinna någonting, en bil, någon milojon eller nått vore väll inte helt fel såhär dagen innan julafon va? :D Inte för att turen brukar vara på min sida, men man vet aldrig. För några år sedan vann faktist min faster (Irene) en bil!

Nej ska ladda upp med lite glögg och annat innan det börjar snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0