Julafton.

Sitter här hemma nu och tar det lugnt efter en aktiv dag. Har så fruktansvärt ont i magen, den där jäkla mensverken kan ju ta sig nånstans..!

Min Julafton har varit mycket speciell i år. Jag var ju som sagt och släppte ut hästarna imorse. Sen uppnade jag julklapparna på förmiddan eftersom jag inte skulle hinna göra det med dom andra. Efter det började jag göra iordning mig och vid halv 1 åkte vi till Maj. Där det blev julmat. Kännde inte alls i år att jag var så sugen på julmat och jag mår nästan illa från igårkväll av allt sött.

Jag hann vara med på julklappsutdelningen en liten stund bara. Men sen vare bara att bege sig till jobbet. Har jobbat från 15-21 så det blir lite pengar allt.

Egentligen skulle jag INTE få några julklappar i år. Men jag kännde på mig att mamma och pappa skulle köpa nått även om det mest är småsaker.
I julklapp fick jag:
- Thailandsresan.
- Massa pengar. (även thiländska bath).
- En Jutgjärn (stavas det så?) stekpanna.
- En potatisskalare.
- Vitt påslakan set med spets.
- Nattlinne. Skitsnyggt!!
- Doftljus.
- Presentkort- make up store.
- Ullsockor.
- Vantar.
Tror det var allt :)

Hoppas ni har haft en bra julafton allihopa. Det har jag även om jag jobbat och har asont i magen. / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0