jobbat,

Kom precis hem från jobbet, slutade klockan 12. Ja jag jobbade nämligen idag, och inte fick jag sova många tmmar inatt heller, Visste ju knappt vad jag hette när jag vaknade kvart över 6 av att klockan ringde!

Men när man väl har jobbat så är det så värt det! Tjänar ändå 750 kr på det här förmiddagspasset, och när pengarna kommer blir man så glad!

Kvällen slutade iaf som privat chaufför nåt Klas och Jonas, och dom var så jäkla fulla, haha. Vi drog runt på olika fester och även till lussebandyn en kort sväng. Jag är glad att kvällen slutade som den gjorde, jag hade ju mycket roligare än att gå och lägga mig när jag hade tänkt göra det.

Nej vädret är hur fint som helst så nu äre dags för mig att ta mig ut i solen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0