jobbat

Hej hej

Jag har varigt och jobbat i 3 timmar och det händer mycket på jobbet nu. otroligt mycket att göra. Annars är man bara 2 på en kväl men nu har vi FEM stycken som ska ha dubbelbemaning (alltså man måste vara 2 personal) annars har vi tv som har dubbelbemanning. Det blir väldigt mycket och göra eftersom man bara är 2 stycken på en kväll, så därför har dom extra personal. Vi har fått en person som har canser och i stort sett lever sina sista dagar, inte alls gammal heller. Lite sorgligt är det allt. Fast jag märker att jag blir så mycket starkare av att se hur hemskt andra har det. Tänk att jag har det så bra som jag har det liksom.

Ska gå och lägga mig nu snart, JULLOV imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0