Inga onyttigheter för min del!

Jag vet att jag alltid säger, Nu är det bara så lång tid kvar tills.. eller nu har jag inte ätit godis på .. månader. Eller något i den stilen. Men jag måste ändå få säga att det är en månad sen jag bestämde mig för att sluta med ALLA sötsaker! Med det menar jag kakor, bullar, glass, naturgodis (torkad frukt och nötter) Dock tycker jag det är lite svårt det där med torkar frukt och nötter). Eftersom nötter finns i viss mat och russin finns i musli. Fast det är väll just det att jag köpte rätt mycket naturgodis ett tag. Nu är det slut på det. Jag plockar inte precis ut den torkade frukten ur muslin och nöterna ur maten. Men jag tänker ändå forsätta säga att jag inte äter godis eller några onytigeheter/sötsaker.

Jag är stolt över att jag är så stark och klarar av detta. Det känns inte jobbigt eller svårt över huvud taget, och sötsuget är som bortblåst. Vill jag ha nått att tugga på så blire ett tuggummi för min del. Sötsaker gör mig ändå inte lyckligare. Jag trivs mycket bättre med att få äta god mat istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0