"I hate this part"

Hörde låten "I hate this part" med pussicat dolls när vi var på kupolen idag. Har inte hört den på ett bra tag. Men jäklar vad den väckte minnen (från sommaren -08). Älskar den låten så nu går den om och om igen här hemma :)

Nu är jag redo för att sova, sitter här i sofan och myser med tända ljus som luktar så gott. Hösten är verkligen ett tillfälle som man ska mysa på, bara sitta inne och lyssna på musik, tända ljus och en kopp med te. Nu när jag känner mig lite kraslig så känns det bara ännu bättre att sitta inne. Tänkte jag skulle ut och gå idag jag, men det blev ett bad istället eftersom termometern visar -13 grader här nu känndes det inte så lockande och gå ut. Jag brukar gå när det regnar eller blåser. Men i kylan klarar jag bara inte av att göra det får så ont i halsen av all kallluft då.  haha usch vad jag låter fjantig nu känner jag, men det är väll sanningen./LS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0