Godnatt

Nu har jag beställt en ny bikini till resan i sista sekund för jag kännde verkligen att jag behövde det. Ligger i sängen nu och det är dags för mig att sova och drömma om om resan.

ÅÅ vad jag längtar, det är bara 11 dagar kvar nu. Känns sjukt med tanke på vad mycket som ska hinnas med innan dess. Julafton, juldagen, mellandagsrea och massa shopping, Pila, Nyås fest. Ja en massa saker på 11 dagar. Just nu går tiden långsamare än vanligt och jag börjar känna av resfebern regält! Tänk om jag gör illa mig innan och vi inte kan åka, vi kommer till en skitdåligt hotell, det är bara 10 grader och regn hela resan, min resväska kommer bort när vi är där nere, jag bränner mig första dagen och kan inte sola resten av tiden, jag får lov att åka hem och hämta någonting när vi är där nere och kommer inte tillbaka. Äsch jag har så mycket tankar i huvet ska ni veta. Men det brukar alltid gå bra trotts att jag alltid tänker sånna här tankar innan en resa. Men det kanske finns någon mening med det? För det gör ju att man aldrig är missnöjd eftersom detta aldrig händer.

jaja godnatt,  jag jobbar hela dan imorgon till halv 4 så vi ses på eftermiddan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0