Finns inte så mkt annat att göra,


DAGENS:
klädsel: Mjukisbyxor och fleecetröja
frisyr:  utsläppt och fult
låt: många! Musiken har gått här hela dan.
tv: andra avenyn och sällskapsresan
sjuka: förkyld
tråkigaste: trökit och vara alldeles själv en hel dag.
roligaste: är på bra humör!

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: jag
såg dig gråta: vet inte?
fick dig att gråta: hm, när jag var upp i skogen och tände ett ljus för morfar, att han inte finns fick mig att gråta..
fick dig att börja skratta: person? just nu är det alla sjuka bilder!
du gick på bio med: Lina och Inhwan
du gick på stan med: Tilda
skickade ett e-mail till dig: facebook
skickade ett sms till dig: Lina

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Norge: ja
Danmark: Ja
Finland: Nej
Island: Ja
USA: Yes :D BÄST !
Tyskland: Ja
Frankrike: Nej
Spanien: Ja
Italien: Ja
Kroatien: Nej
Grekland: Ja
Polen: Nej
Schweiz: Ja
Thailand: Nej men ska snart.
Kanada: Nej
Brasilien: Nej
Belgien: Nej

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: att inte uppfylla min mål
vad vill du gifta dig: det visar sig i framtiden
Vem hatar du verkligen: ingen
Varit kär: ..
Kör du bil: ja
Har du ett jobb: ja
Är du ett hälsofreak: ja jag tänker otroligt mycket på min hälsa!
Är du ensam nu: ja i mitt rum iaf.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: strönde låter som man inte vill ska fastna.
Månad: sommarmånaderna såklart?
Mat: Kött
Dricka: Vatten!!
Godis: det finns inte i min värld.
Tidning: iform
Film: Finns så många bra!
Skådis: vet inte.
Djur: häst

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: Nej
Köpt någonting: Nej
Varit sjuk: tyvärr måste jag svara ja:/
Sjungit: nej
Sagt: Mycket!
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: inte tänkt på det.
Träffat någon ny: Nej
Saknat någon: ja
Kramat någon: Nej
Ätit: Ja
Pussat någon: Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0