mycket tankar.

Mycket tankar yr i huvudet just nu och jag känner att jag skulle kunna skriva en hel bok typ? Det ska jag dock inte göra!

Jag har nyss klivit ut ur dushen och innan det har jag ju hämtat Lina. Satan vad långt det är att åka till Äppelbo alltså, tror jag har setat i bilen i 3 timmar. Tänk det är ju halvvägs till Sälen och det märktes att det var mer snö där än va det är här hemma. Att vi inte åkte till Sälen på när vi ändå nästan var där ;P.

Kom på att det skulle vara väldigt roligt och åka ett helt gäng till fjällen, hyra en stuga, åka skidor och festa! Kanske någonting att satsa på? ;) Fast nu på kvällskvisten kom det faktist ner några snöflingor här, och det blir jag så glad för. Man får lite julkänsla iaf. Kanske ska ta mig en kopp glögg? Förra året fanns verkligen inte julkännslan över huvud taget. Allt som cirkulerade i huvudet var bara min älskade som inte längre fanns. Jag hoppas den här julen blir lite bättre trots att jag jobbar på julafton.

Känner mig lite halvt sressad och panikslagen just nu. Det är asmycket som ska göras i skolan innan skolavslutningen. Bara 2 vanliga skoldagar kvar och massor som ska göras. Jag borde ta tag i det nu, men magkatarren börjar smyga sig på :( Det är lika bra att jag tar det lite lugnt idag och sover ordentligt, men går up tidigt innan skolan börjar imorgon. Jag blir ju bara piggare och piggare på morgonen nu för tiden så det kan ju inte skada.

Veckan är i övrigt väligt väldigt lugn,  förutom allt plugg:
Vanlig dag imorgon,
ledig tisdag,  (MASSA PLUGG!)
Vanlig skoldag på onsdag, (Sista innan lovet!) Sen äre bara en termin kvar! Räknar nästan dagarna.
wollybollturnering på torsdag vilket betyder, ledig?
Avslutning på fredag.

Men jag ska kämpa nu, innan avslutingen, bara 5 dagar. Sen kommer jag ju leva lyxliv! Iaf enligt mig, för mig är det lyx. Två veckor hemma som kommer att bestå av massor med tid i stallet/ridning, promenader, jag ska bli bätrre på det där med träning, det har spårat ur på slutet.. FAST jag har gått ner i vikt :D Kunde ni inte tro va? nej inte jag heller! Jag kommer umgås med mina vänner och såklart massa festande på juldagen och nyår! Den 3é åker vi till Thailnad och kommer hem den 20é. Det ska bli så fruktansvärt SKÖNT och jag kan nästan inte tänka på någonting annat nu, Älskar resor, Bara 3 veckor kvar idag för den delen! :D

Så det här slitet som blir den här veckan får jag stå ut med helt enkelt!

Annars då? Jo ! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0