Det vart utgång igår,

Godmorgon, har vart vaken sen halv 9 nu. Tänk att jag aldrig ska få sova ut ordentligt, blir irreterad! Drömde en helt sjuk dröm inatt också. Det var mitt i sommaren men vi skulle tydligen ut och åka släde med Pila i skogen för där fanns det snö, hm drömmer konstiga drömmar varje natt nu för tiden, jag undrar vad det beror på.

Kvällen slutade med Lucky igår, jag hade kul men jag har haft roligare. Jag var väll rätt full vilket jag ofta brukar bli när jag dricker. Fast det är väl meningen också? Babblar om allt och inget gör jag, haha. Har börjat dricka en hel del på slutet nu, Kommer väll bli alkis snart. Jag vet inte om jag ska tycka att det är bra eller dåligt att dricka. Man måste ju vara ung, leva och ha roligt samtidigt som jag är lite av ett hälsofreak och tycker att min kropp inte mår så bra av det. Tur nog blir jag aldrig bakis vilket är skönt. Förut fick jag alltid jättemycket finnar när jag hade varigt ute och festat, det får jag inte längre. Men istället har jag andra problem dagen efter vilket jag inte tänker skriva om, haha! Min hy ser mycket finare ut nu också, tror det var luften på sjukkhuset som gjorde den ful förut, men nu går det år rätt håll!

Nu ska jag ta och hitta på något, men vet inte vad. Vädret suger totalt nu när snön smälter också, Kan den inte bara ligga kvar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0