Curling

hemma!

Dagen började med att jag INTE gick upp i tid för att plugga, FY mig!! Däför får jag göra det idag/imorgon. Inga lektioner idag, för vi hade tydligen Curling från 10-14. Jag vet inte vad jag ska säga om det riktigt, inge speciellt men jag ska  då verkligen inte börja med det.

Sen hade vi träff med Leif angående projekarbetet. Det är så himla mycket med det nu, mycket över huvud taget som ska vara inlämnat den här venckan, Jag spyr! jag vill verkligen göra undan allting, vilket jag ska göra också. Men magen säger ifrån. Tänk att man ska vara så kännslig. För minsta grej så kommer det, magkatarren. Hatar det!!

Lockit hår idag!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Hur orkar du månniska ? ;) haha stå och locka håret på morgonen innan skolan :P Du är duktig du :)<3

2009-12-14 @ 21:51:43
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha det händer inte ofta, men det är nästan lika jobbit och platta håret så idag fick de bli lockar ;P <3

2009-12-14 @ 22:42:12
Postat av: Caroline

De var riktigt fint iaf <3

2009-12-15 @ 07:50:27
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tack! =) <3

2009-12-15 @ 14:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0