Bowling!

Jag och Lina satt hemma hos henne och hade det lite halvtrök. Det finns ju liksom ingenting och göra här i hedby och ännu mindre när det är -25 ute. Så vi satt och funderade på vad vi skulle göra. Så vi kom på att vi skulle åka och bowla. Så vi ringde och bokade en bana i borlänge, då var klockan  19.20 och kl 20 hade vi bokat banan. Så det blev att byta om och ringa Maria och höra om hon ville med och sticka. Vi kom lite försent men nog fick vi bowla allt. Det slutade ju med såklart att den bästa vann. Jag, vem annars? ;) haha skoja, jag brukar suga totalt på och bowla. Jag liksom kastar iväg klotet. Men det kanske är den tekniken som kommer bli inne,vem vet?

Jag kanske ska ta tillbaka det jag skrev förut att jag tyckte jag själv var snygg? :O Denna bild ser ju totalt förjävlig ut, osminkad och ofixat hår. Men jag bjuder på den!

Resultatet!


Jag kom hem för ett litet tag sen och nu ska jag gå och lägga mig. Vi har vridit upp värmen i hela huset nu, så golvvärmen står på 40 grader, så man känner verkligen att det är golvvärme, så skönt. Så nu hoppas jag att jag inte ska frysa inatt :)

Åh vad jag längtar till söndag nu det är helt sjukt, Ska bli så skönt med VÄRME :D:D Är sprallig i hela kroppen!

Godnatt/ LS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0