Bikinin

Nu har jag hämtat ut bikinin och den sitter jättebra. Lätt värd sina ca 600 kronor trots att inte färgen är den finaste. Det är en bh med byglar för jag har ju rätt svårt och hitta bh/bikini eftersom jag behöver en rätt stor kupa och mindre runt om. Försök hitta 70 D i en normal butik. Det är helt omöjligt rent utsagt och jag vet att jag inte är den enda med detta problem. Jag menar bara för att brösten växer så betyder det faktist inte att man blir rundare runt om för det? Nej men mitt smalaste ställe på kroppen är just där bhn sitter och därför behöver jag inte så stort runt om. 75, 80 och uppåt finns det ju hur mycket som helst av i D men inte 70. Tänk vad många gånger jag stört mig på detta. Jag har verkligen SKITSVÅRT och hitta en bh som passar och det är inte ett dugg kul ska jag tala om. Tänk att få gå in på H&M en vanlig shoppingdag och köpa en bh bara. Det kan jag glömma. Så trist!! :(

Lägger upp en bild för att visa den. Tycker inte om att visa sånna här bilder men ni får en liten bild ändå. Jag kommer väl ändå visa en massa bilder från Thailandsresan sen så..

 / LS


Kommentarer
Postat av: Sofie

Meeen den där va väl rikigt snygg! :D

2009-12-28 @ 19:12:51
URL: http://SofieDragsten.devote.se
Postat av: Lisa

Tack =)

2009-12-28 @ 21:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0