badat

La upp bilder här nys som ni ser, innan det så tog jag ett varmt bad och fixade, så himla skönt. Jag känner mig så fräsch , min hud känns babymjuk och mitt hår luktar underbart gott och alla doftljus lika så. Innan det var jag och Lina ner till stallet en sväng och satt upp en grej på hennes box och satt inne hos Ankie och prata med henne:)

Jag ska alldeles strax lägga mig,men jag väntar på att carro ska få bilderna som jag skickar till henne och att håret ska få torka lite mer. Jag fönar nästan aldrig håret nu för tiden, utan jag försöker anpassa så det hinner självtorka innan jag lägger mig/ska iväg. Det sliter så mycket på håret och hålla på och föna, det räcker att platta det tycker jag även om det också sliter. Men nu har jag mitt superduperbra värmeskydd från alterna.

Imorgon blir det en lång dag i skolan, från 8-15, fy satan vad drygt, men bara och bita ihop. Ska kolla vad jag ska ha för kläder på mig föresten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0