avensjuka

Storbloggarna skriver ju altid om avensjuka. Det förstår jag, folk är så jävla avensjuka så däför skriver dom elaka komentarer. Ingen kan neka att det är på annat vis! MEN jag märker också av det, lilla jag bara? Jag la precis upp några bilder på bilddagboken och på en gång får man dumma och onödiga mail som att jag är ful t.ex. Nu är det så att mitt självförtroende är så pass bra så att jag vet att jag inte är det. Jag är en snygg människa (visst jag är inte känd och har mycket pengar som storbloggerskorna). Personerna som komenterar är bara avensjuka. Det vet jag! Låter kanske kaxigt och onödigt med ett sånt här inlägg men fan jag blir så irreterad på töntarna som skriver så. vilket liv som har.. :O

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ech men lisa dom har inget liv!! Haha de är bara patetiska idioter ;)

2009-12-29 @ 18:29:02
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag vet, det är ju tur att jag har det iaf ;P

2009-12-29 @ 18:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0