Lista -2009

Såg att jag gjorde denna lista förra året, så jag gör den nu med.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja det är väll klart.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
 Kommer ett inlägg angående nyårslöfte! :)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nära och nära. Min älskade kanin Ior gick bort :(

5. Vilka länder besökte du?
Turkiet med brudarna, Underbart.

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Nja, Kan inte komma på ett vettigt svar. Men 2010 ska bli bättre!!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Helt klart 15 aug, dagen vi åkte till Turkiet :D

8. Vad var din största framgång 2009?
Jag blev känd!! haha nej jag vet inte.

9. Största misstaget?
inns för många,

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Någon förkylning och magkatarr typ.

11. Bästa köpet?
Har aldrig vart så rik och köpt så mycket grejer som i år tror jag. Datorn, iPhone, högtalare till datorn, all inredning till rummet och kläder och resan!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Det jag skrev på frågan innan.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Vännerna, Pila och helt klart Turkietresan med brudsen. Ni skulle sett mina lyckotårar på hemresan av att vi hade haft det så bra!

14. Vilken/vilka sång/sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
David guetta ft akon - Sexy bitch, Jay sean ft lil weyne- Dawn, Cascada- evacuate the dancefloor, Akon- Be with you, pittbull- I know you want me och en massa mer!!!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Tror tyvärr att jag måste säga lednsnare i snitt. Detta har verkligen inte vart något drömår för min del då jag mått riktigt dåligt, Självklart har det funnits många bra stunder också.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Haft kul och skrattat och inte vara så irreterad! Tränat mer den sista tiden.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Setat vid datorn, deppat och tänkt på min kropp/vikt.

18. Hur kommer du tillbringa julen?
Jag VAR hos Moster Maj och åt och sedan jobbade jag från 15-21.

19. Blev du kär i år?
nej

20. Hur många one night stands?
Vet bara jag ;P

21. Favoritprogram på TV?
Andra avenyn, Idol, Halv 8 hos mig m.m. Jag är ingen TV tittare! 

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej. Ordet "hata" använder jag mig inte av när jag beskriver en människa.

23. Bästa boken du läste i år?
Jag läser inte böcker.

24. Största musikaliska upptäckten?
Låtar som är lite "rockiga" ;D

25. Något du önskade dig och fick?
Massa grejer, mendet mesta har jag köpt själv och det är jag stolt över!

26. Något du önskade dig men inte fick?
En bil. Men det får jag snart :)

27. Årets bästa film?
Vet inte.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
På själva födelsedagen gjorde jag inget speciellt, var med Lina, åt thaimat, var besviken.. Firade dagen innan med exotisk bricka och drinkar hemma hos mig, bysygefest och slutade i vansbro med ett jävla bråk! :O

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
JA! Vädligt mycket. Men som sagt jag borde vart gladare.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Använder kläder som jag trivs i och känner mig fin i. Tänker mycket på mode, men är inte alltid så modern av mig kanske? Sen måste jag tillägga att gummistövlarna har aldrig vart så mycker använda som under den här sommaren!

31. Vad fick dig att må bra?
Vännerna, festerna, Pila, Resan.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
vet inte?

33. Vem saknade du?
Morfar Farfar Farmor och Ior, Sen massa andra såklart :(

34. De bästa nya människorna du träffade?
Jag vet faktiskt inte, Personal på Jobbet kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0