21.44

Hemma från jobbet. Andra gången jag skriver det idag vilket känns lite konstigt. Nu har en person avlidit också. Det kanske var bäst för honom ändå eftersom han hade metastaser spridda i hela kroppen. Usch det är sånt som är så hemst med det här jobbet. När människor går bort. Annars så trivs jag otroligt bra. Idag var jag t.ex ute och sladdade en massa. Den där bilen är grymt rolig och sladda med, är det inte perfekt och åka runt och leka i bilen på jobbet? :D

Jag skrev ett inlägg förut innan jag skulle till jobbet men det blev tydligen inte med och hela inlägget försvann. Sånt är så störande. Jag har väldigt svårt och skriva ett inlägg 2 gånger. För har jag väl skrivit det en gång går det bara inte och skriva det igen. Aja det var väl skit samma.

Jag och Lina kan inte bestämma oss hos vilken vi ska sova över hos nu. Det största problemet vi har just nu, haha ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0