21.41

Nu blir det en lite bildbloggning.

Sen jag skrev senast har jag varigt med Lina. Vi har vart hemma hos henne och gosat med hundarna, min älskade Kaisa. Saknar våra promenader, men efter resan har jag lovat mig själv, både kropp och själ att börja röra mig igen. Mår inte bra av att inte göra det.

Sen åkte vi (det är inte långt men kallt!) till bystugan för att hjälpa mamma och mormor med dukning och dekoration till festen!

Jag och pappa skalade potatis, 20 kg! Men vi vet inte om det räcker eftersom det kommer en hel del folk. Det kanske blir att åka och köpa mer imorgon.


Nu har jag precis kollat på en film och jag ska fixa lite med bloggen och sen gå och lägga mig. /LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0