18.53

Känner mig nästan sämre nu, det kliar och svider i näsan och det känns hela tiden som jag ska nya men det gör jag inte, och det stör mig! Har inte gjort mycket nytta idag heller, kollat på 2 avsnitt som jag missat av andra avenyn och så har jag kollat på sällskapsresan och bara segat. Morsan klagar såklart på att jag inte har gjort någonting när jag varit hemma en hel dag. Det brukar låta så varje gång jag är hemma och är sjuk. Jag blir så irreterad för den enda som gör nått i den här familjen är jag. Tror inte dom fattar hur ofta jag städar hela huset. Övervåningen behöver dom knappt röra för att jag alltid städar den. Nej jag vill flytta hemifrån snarast alltså, dom kommer märka då hur stökit det är här hemma. får damp på det här!

Nu blir det ett bad som jag har tänkt ta länge nu, Ska bli skönt och jag hoppas jag får vara ifred!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0