Allt känns..

.. åt helvete, jag känner mig så deprimerad, ledsen och allt möjligt, jag mår inte bra men jag kan inte säga varför. Det är något som fattas. Jag känner mig så ensam fast jag inte är det och det känns som jag har världens tråkigaste liv. Jag är så jäkla less på mig själv och min fettma och att jag ofta är på så dåligt humör. Ibland känns det som jag bara vill försvinna för allting går bara så jävla dåligt. Jag saknar vissa tider så jäkla mycket som när man var barn t.ex varför är inte livet altid så lätt att leva? Saknar mina vänner också, Grymt mycket! <3 det känns som vi splittras mer och mer, jag vill bara att alla ska vara tillsammans alla vänner och jag vill ha morfar, farfar och farmor kvar, varför skulle ni försvinna så tidigt i mitt liv för..<3!

åå det är så mycket tankar i mitt huvud så jag vet knappt vad jag skriver, ursäka för att jag bara skriver om sånt här i min blogg. Vet att det kanske är fel ställe och skriva det på, men vill ni inte läsa, gör inte det. Jag är inte den som "jagar" en massa läsare. I början tyckte jag det var kul, men inte längre. Ibland önskar jag den var för bara mig. jag kanske ska skaffa en sån blogg, eftersom jag alltid känner mig lite bättre efter att ha skrivigt ner allt..

Kommentarer
Postat av: zandra

tycker det är bra att du skriver av dig Lisa, man mår alltid bättre efteråt. <3

2009-08-06 @ 21:47:44
Postat av: Lisa

ja man gör ju det <3

2009-08-06 @ 22:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0