Skulle ha blivigt publicerat igår:

Tjenare!

Nu känner jag mig som ny, för jag Lina och Maria har haft "Spakväll"det började med att vi åt lite mat kyckling, ris och currysås. Jag var självklart kocken och det vart mumma! Sen har vi fixat fötter, händer skrubbat, filat, lagt ansiktsmask och sånt. Kul och göra lite sånt tillsammans.

Idag har iaf jag och Lina löshoppat Pila och efter det satt vi upp en hage utenför ridbanan så hon fick beta lite där, sen har vi varigt till leksand och handlat och så. Imorgon ringer klockan vid 8, då ska jag träna. Det blir antingen sprina eller gå och sen styrketräna lite. Kaisa är inte hemme så kan inte ta med henne :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0