Samanfattning av sommaren 2009

- Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort för? Japp
- Dog någon som stod dig nära? Nej, vilket jag är glad för!
- Vilka länder besökte du? Turkiet
- Är det något du saknar sommaren 2009 som du vill ha sommaren 2010?  JA! Bättre väder!!!
- Vilket datum från sommaren 2009 kommer du alltid att minnas? CCW v.31 och 15/8 ( turkiet!)
- Största misstaget? Vet inte ?
- Har du varit sjuk eller skadat dig? Nja lite förkyld nu bara :P
- Bästa köpet? jag har inte köpt så mkt i sommar, men min nya plånbok som jag köpte i turkiet är jag riktigt nöjd med!
- Vad spenderade du mest pengar på? Resan till turkiet och massa drinkar ;D
- Gjorde någonting dig riktigt glad? resan vär king! och såklart mina vänner och Pila
- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008? Janet-Heartache On The Dance Floor, - Pitbull- I know you want me, Keri hilson- knock you dawn, David Guetta- Sexy bitch och when love takes over. m.m
- Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? typ lika, kanske gladare förra?
- Vad önskar du att du gjort mer? Ingenting
- Vad önskar du att du gjort mindre? vet inte?
- Hur tillbringade du midsommarafton? Leksand så klart! :)
- Blev du kär i sommar? nej
- Favoritprogram på tv? inte kollat på tv faktist.
- Bästa boken du läste i sommar? Har inte läst någon.
- Något du önskade och fick? Önskade mig igentingens,
- Något du önskade dig men inte fick? inget
- Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet? Det kommer jag verkligen inte ihåg, inget speciellt antar jag.
- Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? Ja vädret!
- Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?  festkläder, mjukisbyxor, ridkläder, träningskläder och regnjacka och gummistövlar. haha!
- Vad fick dig att må bra? Vännerna och Pila <3
- Vem saknade du? många,
- Sommarens sötaste? jadu
- Sommarens hetaste?  I know ;)
- Sommarens största kärlek? Ingen
- Sommarens besvikelse? Vaet inte
- Sommarens bästa? Turkiet, CCW,  bada med hästrna, festa...
- Sommarens snällaste? Många :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0