Hemskt..

Det här är så jäkla hemskt det här. Jag skussade nyss *** till ***, och fick se något av det värsta eller hemskaste/sorgligaste jag sett på länge. Det är så synd att det har bivigt såhär. jag tycker så synd om**,Jag tänker bara tillbaka på tiderna när alla var tillsammans och hade roligt. alla var så lyckliga, Men det är något som aldrig kommer hända igen, aldrig.. tänk hur olika allt och alla har blivigt och hur mycket allt förändrats. Jag blir bara så jäkla ledsen av att se och höra allt, det är så jäkla hemskt. mitt hjärta bara bultar. det gör ont och jag mår allmänt dåligt av att tänka på det, och veta att det är omöjligt och hjälpa till, jag skulle vilja göra allt för att det ska bli bra igen, verkligen allt men det går inte.. :(
____________________________

Iaf så har jag varigt ner till Pila,sen snackat med Ankie lite och sedan varigt ute och sprungit i intervaller, shit vad jag tog kol på mig själv, kommer nog få en rolig träningsvärk, sen har jag även gjort 200 situps idag. bra för och vara mig!

Nu ska jag inte tänka nå mer på det här, för jag längtar tills imorgon =) natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0