Tisdag 19.36

usch vad jag hatar skolan redan, jag vill inte gå i skolan, vill bara tillbaka till värmen, men nu är det som det är, ett år kvar, det är bara och kämpa även fast det är tungt nu.

Slutade vid 2 idag, lr var klockan så? kommer inte ihåg,haha! det blev iaf an sväng till granngården för jag och Lina har bestämt oss för att köra med spån till Pila nu så vi köpte 5 balar till och börja med, sen har Ankie säckar hemma som vi kommer använda. Vi är så trött på halmen så det ska bli skönt att mocka i spån när hästarna kommer in. När vi fixat klart i boxen blev det även en körtur med våran duktiga Pila.

Nu sitter jag här och kollar på kläder på nelly och H&M så det blir nog 2 beställningar, fri frakt på Nelly nu också om någon missat det! Kollar även lite på tradera, ska lägga ett bud på en plattång från "ghd", som går ut om ca 2 timmar, jag ska ha den! fast det finns många så det är väl inte hela världen om jag skulle förlora, aja nu ska jag fortsätta kolla runt lite! skriver sen om jag fick plattången ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0