Sista dagen på jobbet

Nu sitter jag på jobbet, det är sista dagen jag jobbar här i sommar, så det är lite tråkigt, jag kommer ju sakna alla. Både personal och pensionärer, Vi har det ganska lungt här så jag fick lov och gå in och kolla lite på datorn eftersom jag inte har nått internet!

Nu ska jag väll gå och jobba vidare, ha de så bra alla! =)

Update:
Har slutat nu, men jag sitter kvar på jobbet, bara för att få sitta på internet lite,vadå nörd! Nu längtar jag tills imorgon,för då ska jag äntligen få vaxa mina ben! Lina ska också göra det så klockan 11 ska vi vara där, så det blir en liten sovmorgon. efter vaxningen drar vi till borlänge, det ska inhandlas lite smågrejer inför resan och så. Inte långt kvar nu alltså, klockan 12 på fredagnatt till lördag åker vi hemifrån:D  har börjat packa lite smått och tvättat lite kläder. 

Prata nyss med Lina så nu blir det en tripp till donken! ;D Ska åka härifrån nu, Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0