mår inge bra :(

Uuu vad jag mår dåligt! sitter här och hostar och snorar samtidigt som jag blöder världens näsblod och har världens tuss i näsan!, sen är jag helt svettig också, har jag fått svininfluensan eller? haha nejdå men usch jag mår inte bra altså, så blir kanske hemma imorgon.

Igår blev det som sagt baren, jag hade iaf kul och jag blev ju ganska så full. Tur att vi bara hade en lektion idag som började 12.45 eftersom jag var lite bakis, mina ögon var små som, ja jag vet inte vad. Efter skolan drog några tjejer till borlänge ( jag , Sofie, Zandra, Hanna och Tilda) så mötte vi även upp jennifer. blev lite inhandlat, bl.a ett skitsnygg bh! ;) Såklart började jag ju blöda näsblod på kupolen, så jag hann bloda ner en hel del, hatar näsblod , det är så äckligt och det gör så ont!

Har även vart ner till Pila, nu sover dom inne så det känns lite skönt eftersom vädret är skit! ska hoppa in i duschen nu/LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0