Måndag

Tjenare, idag slutade vi 4 så jag och Sofie gick och solade direkt efter det, sen på vägen hem kollade vi lite på lager 70 osv. Sen har jag lekt lite med Sarah och hjälp henne tvätta hennes bil eftersom jag är king på det, haha!;) kom hem för en liten stund sen så jag har inte gjort någonting annat än och sitta här.

Imorgon är vi LEDIGA! Så då vet jag inte riktigt hur det, blir ska iag ut och rida och så blir det att sticka till leksand och sola. Ska skaffa gymkort också, men vet inte om jag ska göra det imorgon eller nån annan dag för jag är lite osäker på hur lång tid jag ska ta! sen kostar det ju lite också så! :S Aja vi får se hur det blir imorgon med alltihopa! Jag har iaf blivigt någorlunda frisk så nu äre bara att träna på :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0