Lördag

Skrev ju inget mer igår hade fullt upp med och storstäda rummet och sen åkte vi till rättvik, (igen har vart där 5 dagar den här veckan!) Fast igår var jag nykter och körde. Jag var Ankie och Inges chaufför i deras "edsel", Lina, Tilda och Linus var med också ;P

Nu sitter jag här med värsta lindan runt handen igen, mina handleder (och andra leder) måste ju var hur kännsliga som helst, för jag höll på och vifta bort flugor och helt plötsligt gör det jätteont.

Idag jobbade jag iaf till 2 och så åkte jag hem, har städat lite och klippt gräset och vart ute och vart ute och sprungit med Sarah (!) Det var jättelänge sen jag var ute och sprang nu, jag sa ju förut att jag skulle börja ut och springa 1-2 dagar i veckan. Men det klarar inte mina knän av så jag får nöja mig med promenader, fast det gör inget, man bränner mer fett då vettni ;) aja lite surt är det faktist och ha knän som hindrar en från sånt. Det var länge sen jag var ute och fick nu också på tal om det. tror det var en vecka sen. Jag har helt enkelt inte haft tid. Fy mig, men nu blir det ändringar på det eftersom nästa vecka är lugn och jag jobbar bara 1 dag, och det ska bli så skönt och ha lite ledigt efter denna vecka och dåligt med sömn.

Nu ska jag gå ner och käka sen ge Pila mat, Höj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0