Irriterande skitunge!

Kom hem från jobbet för ett tag sen och blev så sjukt irreterad på Tilda. Blev så jäkla less på att hon inte kan "stoppa fingrarna ur arselet" och göra NÅGONTING! Hon har seriöst inte gjort någonting mer än plocka in sin disk i diskmaskinen och vattnat tomaterna, Men jag själv vill ju ha lite mer orning än så! Så jag har gjort allting annat under tiden mamma och pappa varigt borta. Idag lackade jag ur totalt, för jag sa åt henne igår, kan du hänga tvätten för jag hade startat den och skulle gå och lägga mig, tror ni hon gjorde det? Nej! å skyller hon ifrån sig, men det var ju dusom startade den. Så nu fick jag starta den igen. usch vad irreterad jag blir på henne, Det vore skilnad om hon hjälpte till med annat men nej det gör hon ju inte heller, nu har jag tvingat henne och elda, för jag tänker inte leka "husmor" längre! Suck!

Blev iaf lite gladare när jag fick sätta mig här och lyssna på musik! =)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jaa och jag kommer och slaggar hos dig också, såå det blir bättre ;)

2009-08-07 @ 17:47:52
URL: http://sofiedragsten.blogg.se/
Postat av: tilda

inte lätt att ha mens och sedan skylla på mig men antar att du också kommer växa ifrån de kan man hoppas.

2009-08-08 @ 00:42:00
Postat av: Lisa

Moget att du fortfarande använder ordet mens för att jag blir irreterad på dig ;)

2009-08-08 @ 06:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0